Színes Ötletek

a kézügyes blog

Karácsonyi ajándékötletek - tündérfenyő

Ajándéknak szántam, de lehet, hogy a mi asztaldíszünk marad ez a tündérfenyő (így neveztem el), annyira beleszerettem készítés közben.

 

 

Nagyon egyszerűen és gyorsan elkészíthető, összesen 450 Ft-ot költettem rá, és képtelen vagyok róla levenni a szemem. Az eredetire itt bukkantam rá, én ugyan kicsit másképp csináltam, de az alapelv ugyanaz maradt.

Anyagok

Amikor megláttam az eredetit, eszembe jutott, hogy bujkál valamelyik ládámban egy felcicomázott hungarocellkúp, meg is lett, de mire leszedtem róla az előző "bundáját" (előtte is fenyőfa volt, műfenyő-girlanddal befuttatva), eléggé ijesztően nézett ki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lyukas, poros és zöld volt. Kicsit átkentem krémszínű hobbifestékkel, de rájöttem, hogy ez nem is olyan fontos, elméletileg takarásban lesz minden. A szalagokat 8 centis darabokra vágtam, és alulról felfelé haladva félbehajtva elkezdtem feltűzködni. Összesen kilenc métert használtam fel a tízből, úgyhogy jól saccoltam vásárláskor. Ha nincs rövid gombostű, megteszi a sima is, csak a tetejére érve figyelni kell, hogy a keskeny részen nehogy átüssenek. Lehet sűrűbben is tűzködni (ahogy én is tettem), főleg, ha van mit takarni. :-) A tetejére egy filcvirágot ragasztottam, de még hiányzott valami. Előtúrtam a varródobozomat, ott mindig találok valamit, most ezeket a maradék strasszköveket. Egy-egy pötty ragasztóval a helyükön maradtak, nem ragadtak az ujjamra, nem is estek le, valahogy szerencsém volt velük. Mindent beleszámítva nagyjából egy óra alatt elkészültem, úgyhogy ez megint egy "gyorsan valamit" kategória, de legalább lesz időm meg egyet csinálni. Azt már ajándékba.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr92505652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyisznyasz 2010.12.11. 00:33:25

hát ez tényleg tündi-bündi. jó ötlet!

szszani 2011.12.12. 21:31:39

nem hiszem, hogy lenne türelmem megcsinálni! :)

kreablogger 2011.12.12. 21:38:20

@szszani: Igen, valóban kell hozzá némi türelem (vagdosás, szurkálás, ragasztgatás), de megéri. :)

Nézd meg!

husvet_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

nebulo-iskolaszerek-banner-01-01-01.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása