Színes Ötletek

a kézügyes blog

Egy játék babakocsi újjászületése - Kacatmentés, sokadik fejezet

0_46.jpg

Magam sem hittem, hogy épp azon a napon, amikor rákerestem az egyik közösségi oldal piacterén a játék babakocsira, hazafelé bringázás közben az egyik hulladékgyűjtő konténer rácsára dobva egy huzat nélküli vázat találtam. Egyből felcsillant a szemem a kacatmentés újabb lehetőségére, főleg, hogy egy szinte ki sem gondolt vágyam teljesült vele - pontosabban a kislányomé, aki most érett meg a babatologatás felelős teendőjének ellátására. Egy gyors szemrevételezéssel megállapítottam, hogy semmi baja, és máris a csomagtartón találta magát a valaha jobb időket látott szerkezet. Olvassatok tovább, ha kíváncsiak vagytok a további sorsára!

Egy alapos tisztítás és az itthoni felülvizsgálat során kiderült, hogy egy apró műanyag rögzítő törött, de egyébként minden csavar rendben van, sehol nem rozsdás, a kerekek épek. Ezt a hibát egy gyorskötözővel orvosoltam, amihez még annyi idő sem kellett, míg most leírtam.

Ez volt a kiindulási alap - a legnagyobb örömömre a szokásos rózsaszín helyett türkizben. Szemfülesebbek a kábelkötözőt is kiszúrhatják a képen!

20210802_101009.jpg

Választottam színben hozzá passzoló anyagot a maradékaimból, nagyjából 30 cm pamutpertlit, majd kerestem egy éppen ilyen célra tartogatott csatos hevedert, hogy extrával, azaz biztonsági övvel is felszerelhessem. Korábban megnéztem egy hasonló babakocsit, így már fejben megvolt a terv, hogyan fogom összeállítani huzatot. Tekintve, hogy ezek egységes méretben készülnek, a méreteket is leírom, hátha jól jön valakinek, akinek elszakad a régi, vagy úgy jár, mint én!

20210802_102422.jpg

Kiszabtam egy 21x25 és egy 30x25 méretű darabot a pamutvászonból, ívesre vágtam mindkét darabon az egyik 25 centiméteres oldalt, amit cikk-cakkal szegtem, az összes többit pedig hagyományos dupla visszahajtással. 

20210802_112547.jpg

Az íves oldalakat összevarrtam, majd a felső két akasztót rögzítettem a helyére, hogy pontosan bejelölhessem az ülőke felhajtását, ami amolyan bújtatóként szolgál majd. A következő képen mutatom, hogyan.

20210802_114335.jpg

Nem is maradt más teendő, mint a biztonsági öv elhelyezése. Egy újabb próba árán kimértem a heveder hosszát és a helyét is. Mivel úgyis állítható, egy kis ráhagyással is számoltam a jelenlegieknél nagyobb babák, plüssfigurák kényelme érdekében.

20210802_113008_2.jpg

Szimpla visszahajtással a helyére varrtam mindhárom ponton - ezzel az újjászületett babakocsink útra kész!

Ti melyiket választanátok?

x_10.jpg

Igazán szívet melengető látni, ahogy új tulajdonosa a legnagyobb örömmel tologatja naphosszat, miközben mi tudjuk, hogy megint sikerült valamit megmenteni a szemétteleptől, ami talán még több gyereket is kiszolgálhat. A hulladékcsökkentés érdekében tett törekvések meghatározó lépései, hogy a tárgyainkat minél többször, minél többen és minél tovább használjuk, hogy az elromlott eszközeinket megjavítsuk - járjatok ti is nyitott szemmel úgy házon belül, mint kívül! 

Hasonló témájú cikkeket ITT is találtok!

Ha tetszett a bejegyzés, követhettek minket Facebookon és Instagramon is, hogy a következőről se maradjatok le!  

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr7616646872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Programajánló

kalaka_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

szinestizespromocio_banner.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása