Színes Ötletek

a kézügyes blog

Lábszárvédő hideg téli napokra

Újra esik a hó, nem is akárhogy, itt felénk szinte már vízszintesen. Ezért valami szív- és lábmelengető ötletet hoztam nektek mára. Nekem ez most annyira bejött, hogy még a bejegyzés megírása előtt felforgattam a szekrényt régi pulcsikat kutatva.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az ötlet annyira adja magát, keressetek tehát megunt pulcsikat és hasznosítsátok újra, alakítsátok át lábszárvédőkké. A lábszárvédő nem csak szupertrendi darab, hanem hasznos is, hiszen valóban véd a nagy hidegek ellen, én például ki se megyek az utcára nélküle (és eddig csak boltban vásárolt darabokat hordtam, na de mostantól!). És ezek a színek (barna+szürke)... telitalálat! 

Elkészítés egyszerűen, képekben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az utolsó lépés a legizgibb, a dekorálás. Gombok, virágok, csipkék, én nem is tudok egyebet hozzáfűzni, talán csak annyit, hogy álljatok neki ti is! Így már sokkal szívesebben és vidámabban csattogok ki az utcára! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Forrás: Made by Lex

További inspiráló ötletek a témához: itt

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz te is a Színes Ötletek Facebook-közösségéhez, hogy következőről se maradj le!

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr54112776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

topankablog.hu · http://topankablog.hu 2012.02.16. 12:10:43

Nekem a lábfejem/talpam jobban fázik, mint a lábszáram - valahogy tovább kellene fejleszteni az egyébként ragyogó elgondolást.

zsibvasar · http://www.zsibvasar.hu 2012.02.16. 16:48:45

@topankablog.hu: A kapca nem fér bele a topánkába. :) Bocs...

kreablogger 2012.02.16. 17:31:22

@topankablog.hu: amíg belefér, én két pár vastag zoknit húzok a csizma alá. Hisz úgysem látszik. Semmi egyéb trükk... :)

topankablog.hu · http://topankablog.hu 2012.02.16. 19:13:12

@zsibvasar: :)))

@kreablogger: Az alap, ilyenkor jön jól az egy számmal nagyobb csizma. Kár, hogy zoknit nem lehet házilag rögtönözni, csak kötni...

kreablogger 2012.02.16. 19:42:02

@topankablog.hu: Na igen, ismerős! :) Hatalmas dilemma a cipőboltban, amikor hiúságból inkább 38-ast veszek, tudva, hogy nem fogok tudni alázoknizni. :)
A legnagyobb szívfájdalmam pedig az a kötéssel kapcsolatban, hogy képtelen vagyok megtanulni. :)

topankablog.hu · http://topankablog.hu 2012.02.16. 21:26:27

@kreablogger: Én is így álltam hozzá, és legnagyobb meglepetésemre egy netes útmutatás alapján pikkpakk megkötöttem két pár zoknit... :))

Programajánló

kalaka_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

szinestizespromocio_banner.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása