Színes Ötletek

a kézügyes blog

Még mindig fánk...

 A legutóbbi posztom megírása után akaratlanul is Audrey oldalán kötöttem ki újra és újra. Biztosan ti is vagytok így néha, egyszerűen nem tudtam betelni azzal a csodálatos medállal. Nem sokkal később már a gyöngyeim között válogattam, találok-e színben passzoló darabokat megfelelő mennyiségben.

 

Persze, hogy találtam. Úgyhogy azon nyomban neki is álltam. Nem lett tökéletesen ugyanolyan, kicsit belevittem a saját elképzeléseimet és színvilágomat is, de azért alapjaiban Audrey mintáját követtem. Épp ezért -mivel ez nem a saját mintám- ábrát kivételesen nem mutathatok, viszont annyira tetszik a végeredmény, hogy úgy döntöttem, megmutatom nektek is. Hátha nektek is épp csak egy inspiráló képsorra van szükségetek ahhoz, hogy valami gyönyörűségeset alkossatok. Közben nekiálltam egy saját tervezésű fánknak is, úgyhogy nem maradtok végérvényesen minta nélkül sem!

 

 

 

A mintát Audrey oldalán be tudjátok szerezni, köszönet érte! 

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr162949122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nézd meg!

husvet_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

nebulo-iskolaszerek-banner-01-01-01.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása