Színes Ötletek

a kézügyes blog

Hangulatos dekoráció előszobába

Péntekre ígértem, hogy megmutatom, mit készítettem anyunak, de szombat lett belőle. Úgy terveztem rögtön a helyszínen fotózok hozzá (anyu előszobájában), de egy hatalmas jégeső miatt úszott minden (szó szerint). A vízmeregetés, takarítás, száradás után ezért jól megkésve  itthon készültek a képek az ideiglenesen kinevezett előszobában.

 

A történet úgy kezdődött, hogy bár sosem volt nálunk szokás, de kivételesen anyu választott ajándékot magának. Mindig valamilyen cserepes növénnyel lepem meg, így rögzült már évek óta, de most azt kérte, inkább kezdjek valamit az előszobájával. Van egy őrületes ebe, egy pekingi palotakutya, Moncsi. Jóféle palotakutya módjára éldegél, naphosszat rohangál a "palotában", és leginkább ugat (konkrétan mindent). Legfőbb ellensége a saját tükörképe, akivel elég gyakran fut össze az előszoba padlótükrében. Anyuéknál idővel fogyott a türelem, bár Moncsi továbbra is ádázul küzdött másik Moncsival. Szegény tükröt végül száműzték a lakásból, így most Moncsi eggyel kevesebb dolgot ugat. Viszont anyunak hiányzik a tükör, vagyis inkább zavarja a hűlt helye. Arra kért, készítsek oda valami dekorációt, ne legyen már olyan üres, de olyat, amivel lehetőleg meg tud majd barátkozni császári őfelsége. Mondjuk ez utóbbit nem tudom garantálni, de a falikép mindenesetre elkészült. 

 

Anyagok:

  • festővásznak (50x50 és 50x70 cm)
  • bordó és piros akrilfesték
  • fa dekorációs elemek
  • ragasztó

Két képet készítettem, alapnak festővásznat választottam. A színe eleve ilyen lenvászon árnyalatú, ez illett a tapétához, és nem kellett vacakolnom az alapszínnel sem. Bordó akrillal nagy lendülettel festettem rájuk egy hosszában futó hullámvonalat. A fa díszeket is befestettem, majd a hullám mentén felragasztgattam őket.

Bevallom, tegnap este óta még nem vettem le a falról, egész megszerettem őket itt az ajtó mellett. Ha Moncsi mégsem jön ki velük, nálam lesz a helyük.

 

Moncsi bevetésen

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr672866278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Programajánló

kalaka_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

szinestizespromocio_banner.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása