Színes Ötletek

a kézügyes blog

Varga Judit: A Zseníliadrót figurák kulisszatitkai

 Kedves Olvasóim! Talán már tudjátok, de ha nem, akkor most elárulom, hogy a hazai DIY bloggerek egyik meghatározó alakjának, Varga Juditnak a közelmúltban két kis könyve is megjelent a Színes Ötletek könyvsorozatban. Ennek kapcsán összefutottunk a Cser Kiadóban, hisz a könyvecskéit én lektoráltam, és egy kis meglepivel készültünk Nektek. Judit ugyanis betekintést engedett a Zseníliadrót figurák című könyvének kulisszái mögé, gyertek, leskelődjetek velem, innentől az övé a szó. - Eszter (krealbogger)

 Gyakran kérdezik tőlem, hogy azok a dolgok, amik kikerülnek a kezem közül a saját fantáziám szülöttei, vagy innen-onnan gyűjtögetem össze az ötleteket? Azok az emberek, akik valamilyen módon fogékonyak a színek, formák, anyagok világára, folyton nyitott szemmel járnak, és az agyuk rejtett szegmensében akaratlanul vagy akár tudatosan is tárolják a vizuális információkat. Amikor ötletelnek, alkotnak ezek a korábban látott, érzékelt dolgok adják az inspirációt.

 Amikor a zseníliadrót figurákat elkezdtem tervezni, napokig csak szemeztem a sok, szép, színes, bolyhos dróttal, időnként a kezembe vettem, hajlítgattam őket, kísérletezgettem velük.


 

Korábbi munkáim során már készítettem állatfigurákat más-más alapanyagokból (cserép, filc, hungarocell stb.), ezekből merítettem néhány ötletet, amelyeket továbbgondoltam, átformáltam és újakkal bővítettem.

 

A zseníliadrótokhoz kerestem egyéb anyagokat is, melyekkel a megvalósítási lehetőségek megnőttek és a végeredmény is érdekesebb, színesebb lett. Így variáltam a drótot különböző méretű pomponokkal, színes tollakkal, mintás szalagokkal vagy filcanyaggal. Ahogy teltek a napok, sorban gyülekeztek a kis állatok az asztalon, öröm volt így dolgozni!

 

 

Igazából nem is tudom megmondani, melyik a számomra legkedvesebb figura, mindnek megvan a maga bája...

 

Szerző: 

Varga Judit

blog.juditu.hu

 

 

Judit két megjelent kötete:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr764491765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Programajánló

kalaka_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

szinestizespromocio_banner.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása