Színes Ötletek

a kézügyes blog

Bloggertalálkozón jártam, csodákat láttam....

A hétvégén egy különleges bloggertalálkozóra voltam hivatalos a Pentart termékek főhadiszállására. Nagy izgalommal készültem az eseményre, főképp, mert ilyen megtiszteltetés még sosem ért, és nem is igazán tudtam, hogy mire számítsak... Aztán ami történt, azt minden várakozásomat felülmúlta. Tényleg olyan volt az egész, mintha Tibi bácsi pöttyös labdája ezúttal nálam landolt volna.

Számomra két külön dimenzióban zajlottak az események.

Egyfelől ahogy beszabadultam ebbe a mesebéli festékbirodalomba, úgy éreztem, mintha hazaérkeztem volna, és maradni szeretnék az idők végezetéig. Vendéglátiónk, Holczer György, a cég alapítója és fia, Gábor kalauzolt el minket a festékgyár nem mindennapi világába, és egyből tapasztalhattunk azt az igazán családias, kedélyes hangulatot, amit eddig csak hírből ismertem. Gabi (Re-Kreatív Kézműves Műhely) ismertetett meg minket a termékek igen széles palettájával és az ehhez kapcsolódó technikákkal. Minden szavát ittunk, és körmöltünk szorgalmasan. A mintadarabok és a kis tégelyek kézről kézre jártak, mindent megtapogattuk, szaglásztunk, akár a kisgyerekek. 

Miközben pedig a termékekekkel ismerkedtünk, mi, a meghívott bloggerek is bemutatkoztunk egymásnak pár szóban, így mindenki betekintést engedett a maga kis kézműves-művész világába. Nem túlzok, nagyszerű embereket, alkotókat ismerhettem meg személyesen. Sokfélék voltunk, de az indíttatásunk az alkotni vágyás irányába egy óriási rejtett kapocs közöttünk, így szinte szavak nélkül értettük egymás motivációját, láttuk a másik belső ragyogását. 

Néhányukat már ismertem az internet világának köszönhetően, néhányukkal pedig most ismerkedek mélyebben. Engedjétek meg, hogy nektek is bemutassak mindenkit, ha még nem találkoztatok volna velük valahol.

Lakbear - Zoli

Zolit már ismertem, legalábbis így a képernyőn keresztül. Még valamikor nyár végén olvastam róla, és az istállóból átalakított műterméről. Azóta ottragadtam. Lenyűgöz úgy alapjában véve minden, amihez hozzáér, és mivel nem tudnék közhelyektől mentes jelzők nélkül mesélni a munkásságáról, egyszerűen csak javaslom, hogy nézzetek körül nála.

Vintage Bazaar - Judit és Gábor

Az ő párosuk -számomra- főként az apacuka kerámiákról és workshopjaikról híres, de ennél persze szereteágazóbb a terület, amit képviselnek. Igazán közvetlen, kedves embereket ismerhettem meg bennük, érdemes nézelődni és ottragadni náluk

Bluer Design - Bianca

Biancát nem ismertem korábban. Személyes tapasztalatom, hogy minden mozdulatából, szavából árad az elegancia, a kifinomultság. Az oldalán körülnézve pedig pontosan ugyanez tükröződik vissza, női szemet, lelket simogató minden. Egyedi, össze nem téveszthető stílusát workshopjain ti is elsajátíthatjátok.

Masni Dekoráció- Dia

A masnis testvérpár (mert ketten írják a blogot) munkáival igen gyakran találkozom, nem is csoda, mert hozzám hasonlóan kisgyermekes anyukák, hasonló életszakaszban járnak ők is,  így nagyjából ugyanaz foglalkoztat minket. Online magazinjukat pedig egyszerűen kötelező lapozgatni!  

Borsabox - Orsi

Orsi szintén kisgyermekes édesanya, annak minden boldogságos pillanatával. Nagyon sokféle, számomra is kiemelkedő fontosságú témában teszi le a kézjegyét, úgy mint az újrahasznosítás, a dekoráció, a csináld magad ötletek, és a gyermeknek szóló kreatív elfoglaltságok, inspriációk. Ne hagyjátok ki!

Kreatív kert - Kreatív Otthon - Eni

Eni legnagyobb örömömre nem csak bent, hanem kint is rendkívül aktív, teszi ezt hihetetlen jóízléssel és pontosságal. Mint írja magáról, sosem adja fel, és én csak drukkolok neki, hogy megvalósuljanak az álmai! Személyesen is megismerkedhettek vele valamelyik workshopja keretében.   

Czippel Art - Judit

Judit régi bútorok felújításával, használati- és dísztárgyak megálmodásával, újragondolásával foglalkozik, a romantikus, kopottan elegáns, oly sokunk által kedvelt shabby chic és vintage  stílus hullámain. 

Az esemény szervezője, akinek köszönhetjük, hogy létrejött e találkozó, az pedig nem más, mint Varga Judit, azaz ahogyan sokan ismeritek, Juditu.

Bevallom, még mindig az esemény hatása alatt vagyok, sokszor csak úgy, minden különösebb látható ok nélkül mosolyra szalad a szám, ha felidézek egy-egy pillanatot a hétvégéből. Ha pedig idepillantok az asztalom mellé, egyenesen kiugrok a bőrömből, ugyanis lehetőséget kaptunk, hogy az általunk kiválasztott festékeket kipróbálhassuk. Itt csücsülnek hát mellettem, és várják, hogy ecsetet ragadjak.

Igyekszem mindenről a lehető legrészletesebben írni, hogy ti is mindent megtudhassatok a festékekről és felhasználhatóságukról.

A legfontosabb és legizgalmasabb mind közül egy olyan újdonság, ami úgy gondolom, egszerűen mindenkinek kell majd! Ezt pedig Dekor Paint Soft festék.

A festék bármilyen felületen előkészítés nélkül is tapad, és egy rétegben is gyönyörűen fed. Igen-igen, tudom, hogy mit szeretnétek kérdezni! Laminált bútorra is bizony!!! Ezen kívül persze fára, fémre, mire csak tetszik. A végén puha ronggyal felpolírozható, vagy akár waxolható is. Jövő héten érkezik meg webáruházunkba a teljes kollekció, addigra elkészülök én is a festék tesztelésével, és megmutatom, mit alkottam belőle.

Addig nézzétek meg Bia első próbálkozását a dekor painttel, önmagáért beszél. Egy bonanza szék, lakkozott, pácolt, öregecske darab. Egy réteg dekor paint és Bia kezei alatt e gyönyörűség született... (katt a képre a részletekért)

Ezúton is köszönöm a lehetőséget a Pentacolor csapatának

Folytatás következik...

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr4212355063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nézd meg!

husvet_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

nebulo-iskolaszerek-banner-01-01-01.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása