Színes Ötletek

a kézügyes blog

Őszi mese

Dupla öröm a mai bejegyzésem megírása. Egyrészt, mert az ősz ihlette, és az ősz a kedvenc évszakom, másrészt, pedig mert ékszert tartogatok mai témámnak, és a gyöngyfűzés a szívem csücske.

 

Az ősznek is az illata a legjobb, de annyi mindent rejt még. A természet a legszebb ruháit ekkora tartogatja, és imádom, hogy minden nap átöltözik. Ez a karkötő ősszel készült, egy csúszós és sáros, ázós-fázós szüret alatt. Nekem az ilyenkor elengedhetetlen töltött káposzta őrzése és főzése jutott osztályrészemül, családom okosabb fele jobbnak látta, ha távol tart a készülő musttól. Szeretek főzni, főleg a magam örömére, de itt kizárólag nagymamám szigorú utasításai szerint kellett eljárnom (biztos, ami biztos nagyjából 15 percenként személyesen is megnézte, hogy jól van-e a káposzta), ez pedig nem volt nagy kihívás. Fölös perceimben tehát kitaláltam ki ezt az ékszert, vigyázva, nehogy az ebéd rovására menjen. Végül mindenki jóllakott, én meg mosogatás után nekiálltam kiválogatni a legszebb szőlőszínű gyöngyeimet. A közel négy kiló gyöngyöm között végül nem találtam meg a megálmodott színeket, de ez mindig így szokott lenni. Pech, hogy a legközelebbi gyöngyösbolt nagyjából 250 km-re volt tőlem, így maradt a saját készletem.

A szőlőszemeknek (mert azok) végül három halvány krémes zöld lámpagyöngyöt választottam, ezeket négy darab bronzos, csiszolt gyöngy (azok már a mazsolák), és a két rózsaszínű lapos üveggyöngy követte.  Aranyszínű rézdrótból hajlítgattam meg a szőlőindákat, ezek tekerednek körbe a gyöngyökön, kivéve a mazsolákon, azokat nem bántottam. Minden gyöngyöt szerelőpálcára fűztem, összekapcsoltam őket, de még valami hiányzott. Nagymamám varrónő, úgyhogy turkáltam kicsit a műhelyében, és találtam egy csomó organzaszalag fecnit. Kettőből masnit kötöttem, és a lánchosszabbító tövéhez erősítettem.  Ez lett belőle:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr672471760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Programajánló

kalaka_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

szinestizespromocio_banner.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása