Színes Ötletek

a kézügyes blog

Egy jó ötlet az életed is átrendezheti - A PIKK PAKK táskák története

a4_2.jpg

Ahogy a sorozat nyitócikkében is szó volt erről, a Színes Ötletek Blogon időről időre megosztunk majd veletek olyan történeteket, amelyek kitűnően illusztrálják, hogy a kreativitás nemcsak jókedvet, kikapcsolódást és önfejlesztési lehetőséget jelent, de egy jó ötlettel és megfelelő kitartással akár hivatássá, megélhetési forrássá is válhat. Ezúttal Csatlós Esztert, a PIKK PAKK táskarendezők és övtáskák ötletgazdáját kérdeztük az általa tervezett termékekről, vállalkozásáról, és arról, hogyan vezetett az út idáig. Szolgáljon inspirációként mindenkinek, aki kézműveskedéssel tölti a napjait, aki szeretné komolyabban venni a hobbiját, vagy - ahogy mai fejezetünk is jó példa erre - azoknak a kismamáknak, akik úgy érzik, támadt egy jó ötletük, és csak egy kis megerősítésre, biztatásra van szükségük ahhoz, hogy belevágjanak a megvalósításba. A továbbiakban átadjuk a szót Eszternek. (Fotók: Fjorden Foto.Video, BBphoto - a szelfiken túl

a2_3.jpg

a3_2.jpg

Hogy hogyan indult a PIKK PAKK?

Kezdem az elején. Rajz szakra jártam gimiben, majd elvégeztem egy dekoratőr iskolát és a fősulit Nyíregyházán rajz-vizuális kommunikáció szakon, aztán kiegészítettem a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen. Először pedagógusként dolgoztam, mint szabadidőszervező, később mint nevelőtanár egy átmeneti otthonban, aztán a fővárosba költöztem, budapesti életem dekoratőrként indult. A gazdasági válság kezdetekor egy iskolában kezdtem dolgozni rajztanárként, imádtam az ottani légkört, a munkatársaimat és a gyerekeket, de pár év után úgy éreztem, váltanom kell. Talán furcsán hangzik, de fodrásztanuló lett belőlem, és egészen a kislányom, Csepke érkezéséig fodrászként dolgoztam egy szalonban.

Azt tudtam, hogy oda nem megyek vissza, de akkor mit is csináljak?

Sajnos a szülés után elég hosszan tartó rosszkedv lett rajtam úrrá. Csepke szinte semmit sem aludt, rosszul viseltem a bezártságot, és a férjem 10-12 órás munkabeosztása sem igazán segített a helyzeten. De jött a nagy ötlet egy barátnőmtől: a táskarendező! Nekiláttam a dizájn tervezésének, elkezdtük tesztelni az első darabokat. Mindig imádtam, hogy egyszerű, kéznél van, és pont annyi fér bele, amennyi kell. Talán a kreatív énem védett meg így engem. Magam sem gondoltam volna, de Csepke első születésnapja után már az első vásáromon találtam magam. 

a12.jpg

Eleinte kizárólag táskarendezőket készítettem, de gyorsan előtérbe kerültek az övtáskák. Létrehoztam egy márkát a semmiből úgy, hogy fogalmam sem volt, hogyan is kell ezt az egészet csinálni. Másokat figyeltem, a vásárokon igyekeztem mindent megtudni a többiektől, mit, hogy és hol érdemes. Ma már több varrónővel dolgozom, és a PIKK PAKK táska a főállásom.

a10_1.jpg

a11.jpg x_5.jpg

És hogy milyenek a termékeim?

A design-külső hihetetlen praktikussággal lett ötvözve, anyukák tesztelték velem együtt két éven át, az ő igényeikhez igazodva fejlesztettem, míg végül elérték végleges formájukat. A testedhez simul, nem csúszkál és igény szerint egyedi anyaggal, kulacstartóval is kérheted.

„Az övtáska nélkülözhetetlen kellék, ha a babákkal sétálni indulunk. Ügyintézéshez, védőnőhöz, orvoshoz pedig jön velünk a táskarendező. Fél kézzel is bármit megtalálsz, ami nagy előny két aprósággal.” (vásárlói vélemény)

Röviden bemutatom a termékeket, de sok-sok további információt találhattok még a PIKK PAKK weboldalán, Facebookján és Instagramján.

Prémium övtáska: Ez a nagyméretű PIKK PAKK övtáska kitűnő választás, ha mindig sok apróságot viszel magaddal és fontos, hogy minden kéznél legyen. Fesztiválra mész? Leugrasz a barátaidhoz a közeli szórakozóhelyre? Vagy játszótérre indulnál a gyerekkel? Itt a válasz a „mibe pakoljak?” kérdésre!

BB övtáska: Az új BB egy hátsó, nyitott zsebbel bővült, hogy a telefonod mindig kéznél legyen. Övtáska fesztiválra, buliba, a mindennapokra, esetleg hátizsákod kiegészítésére, amikor a legfontosabb dolgok jobb, ha kéznél vannak. Az elöl található csatokon esőkabátodat, pulcsidat is át dobhatod.

Pöti övtáska: Junior méretben, felnőtt köntösben a legjobb választás, ha csak a buli kellékeit viszed magaddal. Belül két zsebet találsz, meg egy nagyobb pakolós részt, a tetejét tépőzárral zárhatod a cipzár felett.

PIKK PAKK táskarendező: Ajánlom nőknek és fiatal lányoknak, akik szeretik a fast fashion táskákat és/vagy a divatos, de pakolás szempontjából nem praktikus táskákat, amilyen például a totebag. A rendező segítségével minden átlátható a táskában, mindennek meglesz a helye.

Szombaton a Pici Piacon volt szerencsém gazdagodni egy Pikkpakk táskarendezővel. Micsoda különbség, bámulatos! Mindennek megvan a helye,és rohanós napokon csak felkapom…pikk pakk elrakom, így legalább a kisfiam motyója egyben van! Köszönöm!" (vásárlói vélemény)

a7_1.jpg

a6_1.jpg

A tavaszi kollekció több újdonságot is hoz magával az új minták mellett. Új anyagokkal kezdtem el dolgozni, és létrejött egy limitált kollekció a kollekción belül, ahol újrahasznosított anyagokat is használok. Ebben a nehéz helyzetben, amiben vagyunk most mindannyian, azzal tudok segíteni, hogy április végéig átvállalom az online megrendelések szállítási költségeit, mivel a megszokott átvételi pontok nem elérhetőek, és egyébként sem tanácsos kimozdulni.

PIKK PAKK és minden kéznél van!

a1_3.jpg

a13.jpg

a9_1.jpg

a8_1.jpg

a5_1.jpg

A sorozat cikkei, bár egyértelműen termékmegjelenítést tartalmaznak, nem fizetett reklámok. Ha van hasonló történeted, amit szívesen elmesélnél, keress meg minket a e-mailben, vagy privát üzenetben a Színes Ötletek Facebookján

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr9415542406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Programajánló

kalaka_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

szinestizespromocio_banner.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása