Színes Ötletek

a kézügyes blog

Kincskereső játék fillérekből a nyári szünetre

Néhány napja tartottuk kislányom szülinapi buliját hét igen eleven harmadikossal. Már hetekkel előtte agyalni kezdtem, hogy mi mindennel kössem le őket, amiben mindannyian örömüket lelik majd.

fotojet.jpg

Nem könnyű egy bérelhető ugrálóvárral vagy egy medencés megabulival versenyezni, de mivel egyik sem fér el a kertünkben, muszáj volt kreatívnak lennem. Versenyeket direkt nem terveztem, mert nem szerettem volna pityergő "veszteseket" vigasztalni, ezért valami közösen végrehajtható feladatot találtam ki. Számolva az időjárás szeszélyeivel, kinti-benti kincskeresés lett a feladat. 

Rajzoltam egy kincskereső térképet, ahol minden állomásnál egy-egy fejtörő megválaszolása után kereshették meg közösen az adott állomáshoz tartozó gyémántot (ezek egyszerű üvegkavicsok voltak). Így haladtak végig az igen lelkes kincskeresők a lakáson majd az udvaron is. Amikor összegyűjtötték a hét gyémántot (egyet-egyet mindenki megkapott) elértek a valódi kincshez, amelyeket még ki kellett szabadítani a "kövekből". Ez volt a legizgibb része a feladatnak, és bevallom, én is nagyon élveztem. A kövek természetesen nem igazi kövek voltak, de a srácok nagy örömmel törték fel a burkot, hogy a jól megérdemelt kincseikhez hozzájussanak. A kőburok valójában egy kicsit feltuningolt só-liszt gyurma keverék volt, amelybe tulajdonképpen bármilyen kisebb ajándék elrejthető. Én a csajoknak karkötőt, matricát és egyéb csilivili apróságokat csomagoltam bele, a fiúknak pedig világító labdát.

7.jpg

Recept a kőhatású só-liszt gyurmához (az NLCAFE oldalán találtam)

Hozzávalók:
2,5 dl lefőzött őrölt kávé (azaz zacc)
2,5 dl liszt
1,2 dl só    
0,5 dl homok
kb. 2 dl víz

Ebbe a keverékbe rejtettem az ajándékokat, majd az ablakban hagytam megszáradni. Ezután persze névvel ellátva rejtettem el, a gyerekeknek pedig már csak fel kellett törni.

img_20180609_113421.jpg

img_20180609_151143.jpg

Öröm volt nézni az arcukat a játék végén, tényleg végigizgulták és sikítozták az egész kincskeresést, rettentő jó móka volt. Persze azonnal követelték a folytatást is, úgyhogy magamra is büszke voltam, hogy sikerrel vettem fel a harcot a játékkonzolokkal és ugrálóvárakkal. Jövőre persze már nehezített pályán kell megküzdeniük a kincsért!

16.jpg  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr3614064831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szelence.blog 2018.06.23. 07:18:48

Ez tényleg nagyon klassz lehetett!

Nézd meg!

husvet_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

nebulo-iskolaszerek-banner-01-01-01.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása