Színes Ötletek

a kézügyes blog

Fali dekorációk a nyár emlékeiből

Véget ért a nyár.  A nyaralás, a nyári élmények, kirándulások, táborok, bulik, fesztiválok fotón megörökített lenyomatait bizonyára ti is szeretnétek méltó módon megőrizni. Én most épp ebben vagyok nyakig benne, a képek pedig már a gépen rendszerezve, mappákba rendezve, a legjobbak pedig átválogatva várják, hogy felkerüljenek a falra. Ezernyi inspirációs oldalt átpörgettem, válogattam, mire kiválasztottam a leghasznosabb ötleteket, a nekem legjobban tetszőket a hétvégén el is készítem. Nektek pedig egy gazdag ötletcsokorral készültem, hogy ti is mielőbb a megvalósítás mezejére léphessetek!

 

picmonkey_collage.jpg

Amint a fotókat átválogattuk, kiválasztottuk a legjobban sikerülteket, eljön a tervezés ideje. Ha kiválasztottuk a szabad falfelületet, érdemes időt szánni a tervezésre, és alaposan átgondolni, elvégre hosszú időn át fogjuk majd nézegetni. Nekem ez az egyik legnehezebb fázisa az egész folyamatnak, jól el kell találni az arányokat, felmérve a szabad falfelület adta lehetőségeket és a helyiség adottságait is. Ehhez az alábbi falsablonok nagy segítségetekre lehetnek nektek is:

2.jpg

4.jpg

3.jpg

17.jpg

Most, hogy az átválogatott képeknek megvan a helye és a méreteket is belőttük, jöhet a megrendelés. Én hosszú évek óta a CEWE online rendelőfelületét és rendelőszoftverét használom, mert elképesztően sok lehetőséget rejt. Már a tervezgetés előző fázisában ajánlom, hogy böngésszétek át az oldal nyújtotta számtalan lehetőséget, mert egy csomó dolog eszembe sem jutott, miközben pár kattintással elérhető. A hagyományos fotókidolgozás mellett választhattok vászonfotót, posztert, fotószalagot, fafotót, akrilüveg fotót, habkarton fotót, többrészes fali dekorációt, öntapadós fotót és mindezekből kollázsokat is. A lehetőségek tárháza új dimenziókat nyitott meg előttem is, konkrétan újra kellett terveznem az egész projektet. 

Akasztók és tartórendszerek minden fali dekorációhoz igény szerint választhatók.

7_1.jpg

Számomra újdonság a habkarton fotó, amelyet akár többrészes kép formájában is rendelhetünk.

1_1.jpg

A kedvencem a vászonfotó, mivel én nagyon szeretem a természetességet, és natúr eleganciát.

2_1.jpg

Az elegáns akrilüveg fotókhoz stílusukban passzoló akasztórendszereket választhatunk:

3_1.jpg

Háromrészes habkarton fali dekoráció, meseszép!

4_1.jpg

 

5_1.jpg

6_1.jpg

Nagy segítség azoknak, akik kevéssé járatosak a képszerkesztő programok világában, hogy akár online, akár a szoftveren keresztül rendelünk, egyszerűen tudjuk szerkeszteni a képeinket (optimalizálhatjuk, forgathatjuk, vághatjuk, effektezhetjük), sőt szöveget és clipartokat is adhatunk hozzájuk. Ha mindez még nem volna elég, rengeteg inspirációt, ötletet találtok a CEWE designvilág oldalon, bevallom, én is alaposan elkalandoztam itt. Ha pedig nincs saját, a képgalériában milliónyi fotó között is válogathattok (ez főképp a nagyobb méretű posztereknél jut szerephez), nézzétek meg, ti is meg fogtok lepődni, milyen klasszak.

Én épp ma kaptam kézhez a megrendelt vászonfotóimat (a kis emlékfalamnak ezek lesznek a központjában), ezért is lett ennyire aktuális nálam ez a téma!

img_20170908_114935.jpg

 

Most pedig jöjjenek a nekem ihletet adó ötletek!

Igazi tengerparti hangulat:

1.jpg

 

Deszkából magunk is összeállíthatunk egyedi képkeretet:

10.jpg

 

Vászonfotókból gyönyörű lehet, egy gyönyörű utazás felejthetetlen emléke:

11.jpg

Szeretem a mindenféle kiegészítőket, jól eltalált elrendezéssel remekül feldobják fotóinkat:

13.jpg

14.jpg

 

A képkeretek formáival, színeivel is játszhatunk:

15.jpg

 

Izzósoros ötlet nem hiányozhat egyetlen válogatásomból sem:

16.jpg

 

Sok képet is el lehet esztétikusan rendezni:

18.jpg

 

Régi ablakkeret vagy éppen üvegezett ajtó képkeretként kezdhet új életet:

19.jpg

 

A teljesen azonos keret, színvilág és szimmetria is nagyon hatásos:

20.jpg

 

Nagy utazók figyelmébe:

5.jpg

6.jpg

 

Függesztős, lógatós megoldások:

7.jpg

8.jpg

 

A legkisebb szegletet is ügyesen kihasználhatjuk:

9.jpg

Forrás: pinterest

(X)

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr1612807374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Czidlina Ildikó · http://igyutazunkmi.blog.hu/ 2017.09.13. 08:16:12

Nagyon tetszik ez az összeállítás! Könnyen lehet, hogy megint nekiállunk alkotni, úgy, mint a színes cserepes cikked után: igyutazunkmi.blog.hu/2017/07/17/egy_kis_nyari_kreativkodas_gorogos_hangulatban_a_mottonk_jegyeben

Köszönjük az ötleteket, Eszter!

Nézd meg!

husvet_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

nebulo-iskolaszerek-banner-01-01-01.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása