Színes Ötletek

a kézügyes blog

ÖLTÖZTESD FEL AZ OTTHONOD!

Ahogy már  említettem nektek, épp a nagy nyári lakásfestésben vagyok nyakig benne. Otthonom alsó szintjével már végeztem, jelenleg az emeleti szobák előkészítésével foglalatoskodom. Aki már festett ki lakást, az tudja, hogy mennyire kimerítő feladat (bár én semmi pénzért nem adnám át másnak ezt a munkát, hiszen imádom), ezért úgy gondoltam, a két szint munkálatai között azért egy kis lazítást megérdemlek. Néhány új kiegészítőre (karnisvég, függönykarika, 1-2 kisebb polc, plédek, kaspók), apró (és nélkülözhetetlen!) csecsebecsére és persze egy kis csavargásra volt szükségem, úgyhogy megajándékoztam magam egy beszerzőkörúttal.

 

picmonkey_collage.jpg

 

Budaörsön kezdtem, a Kikába  kellett mennem a kiszemelt plédekért.  Odaérve rögtön  láttam, hogy valami nagy dolog készülődik, aztán világossá vált, hogy itt bizony üzletnyitásról van szó! Soroksár mellett a héten - június 22-én- megnyitja kapuit a második ABRA Bútor a budaörsi Kika áruház földszintjén. Emiatt  picit sajnálkoztam is, mert ha pár nappal később jövök, pont belefutottam volna a nyitási akciókba, de ha jól haladok a festéssel, akkor engedélyezek magamnak még egy nap csavargást a megnyitó napjára.

És akkor a legfontosabb infókat mondom is nektek!

1200x500_mainbanner_budaorsi_nyitas.jpg

Ahogy a képen is olvasható: június 22-én 10 órakor a  budaörsi Kika áruház földszintjén megnyitja kapuit a második Abra bútorüzlet.

A soroksári üzletüket jól ismerem, tekintve, hogy nekünk nagyon útba esik, sokszor jártunk már ott. A bútorok abszolút  a legújabb trendeket követik, emellett nagyon praktikusak is, a választékból pedig minden korosztály megtalálja a kedvenc darabjait. Az árak meglepően megfizethetők, érdemes végigböngészni a kínálatot.

Ha hirtelen kellene a legjobb dolgokat ajánlanom, három két területet tudnék kiemelni a kínálatból:

Nappali

A nappaliban töltjük jellemzően a legtöbb időt, így fontos, hogy olyan bútorokkal vegyük körül magunkat, amelyek egyszerre praktikusak, és jó rájuk nézni. Az Abra bútor kínálatában a szekrénysoroktól kezdve, a komódokon, TV állványokon, ülőgarnitúrákon, polcokon és dohányzóasztalokon át az elemes bútorcsaládokig mindent megtalálsz, kedvező árakon!

4.jpg

5.jpg

7.jpg

3.jpg

8.jpg

Hálószoba

A hálószoba berendezésénél fontos figyelembe venni, hogy a tökéletes pihenést többnyire visszafogott, letisztult színek, formák biztosítják. Nem itt érdemes kiélni a legmerészebb lakberendezési vágyakat, inkább maradjunk a nyugtatóan ható megoldásoknál.
Az Abra Bútornál ágyakat, matracokat és ágyrácsokat, illetve gardróbszekrényeket, komódokat és éjjeliszekrényeket is találsz, nem beszélve az elemes hálószoba bútorcsaládokról, amelyekkel egyszerűen, egy stílusban rendezheted be a szobát.

6.jpg

 

Eddig leginkább apróságokat, lakáskiegészítőket vadásztam náluk, de most kicsit jobban végigböngészve a kínálatot, első látásra szerelembe estem:

1.jpg

Ha eljutok a megnyitóra, nagyon sanszos, hogy ő hazajön majd velem!

Ha felkeltettem az érdeklődéseteket, csatlakozzatok a facebook eseményhez, illetve az ABRA közösséghez, így értesülhettek a legfrissebb akciókról, érdekességekről illetve a megnyitó részleteiről is.

Kapcsoló oldalak, bővebb információk:

ABRA Bútor

Facebook közösség

Csatlakozás az üzletnyitás eseményéhez

Blog, inspiráció

Ha van kedvetek és időtök, mindenképp gyertek ti is a megnyitóra! Azt említettem, hogy az első 100 vásárló ajándékot is kap?

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr6012609027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BNati 2017.07.05. 16:14:57

A lámpák? Én nagy gondot szoktam fordítani arra is :) most épp ebbe vagyok szerelmes: www.riodesign.hu/lampak-vilagitastechnika/mirage-fuggesztek-65cm

Nézd meg!

husvet_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

nebulo-iskolaszerek-banner-01-01-01.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása