Színes Ötletek

a kézügyes blog

Szegecselt, stencilezett kiskomód

1_40.jpg

Ezt a komódot még évekkel ezelőtt vettem egy leértékelés alkalmával, már akkor az azzal a céllal, hogy egy kicsit feltuningoljam. Szemérmetlenül olcsó bemutató darab volt, és azonnal lecsaptam rá, tudván, hogy már van ebből a bútorcsaládból két éjjeliszekrénykénk. A tuning ideje most érkezett el, mert nagyjából kezdenek a végleges helyükre kerülni a bútoraink.

pentart_as_nu_logo.jpg

A kiindulási darab tehát ez a Jysk komód volt, évek óta porosodott a sarokban...

2_2.jpg

Az ötletet, az inspirációt Eni oldalán találtam meg, ő is épp egy hasonló munkálat közepén tart:

3_2.jpg

Az ötlet annyira megtetszett, hogy azonnal nekiálltam a hálószoba (leendő) stílusához illő színeket és mintákat keresni. Mértem, forgattam, igazítottam, és elég hamar megszületett a végleges változat.

4_2.jpg

Az asztalt először is lealapoztam, mert a stencilmintát Dekor Paint festékkel terveztem felfesteni, és így érhettem el a megfelelő tapadást.

5_2.jpg

Ezután a már említett Dekor Paint festékből kikevertem az álmodott színt. Zuzmózöld árnyalthoz egy icipici feketét adtam, hogy kissé szürkésebb, és mélyebb színt kapjak.

6_2.jpg

A sablont az előzetesen kimért helyére rögzítettem maszkolószalaggal, és öntapadó spray-t is használtam, ennek segítségével a sablon többször is felragasztható a kívánt felületre, de nem folyik alá a festék.

7_2.jpg

A festéket szivaccsal tuffoltam fel a felületre. Száradás után egy réteg vízbázisú lakkal is lekentem, a megfelelő felületvédelem érdekében. A lakk száradása után pedig már csak a szegecselés maradt hátra.

És íme a végeredmény:

Hamarosan az éjjeliszekrények is ugyanilyen külsőt kapnak!

A Dekor Paint Softot 100 ml-es kiszerelésben, 24 gyönyörű színárnyalatban megtaláljátok webáruházunkban ITT.

16.jpg

Érdemes megnézni még korábbi átalakításainkat is:

A nagy íróasztal-átalakítás

17.jpg

Gyerekasztal újragondolva

18.jpg

Bútorfestés Dekor Painttel

19.jpg

Bútorfestés csiszolás nélkül

20.jpg

Minden, amit a Dekor Paint Softról tudnod kell!

21.jpg

További technikák a Pentartdekor blogon és a Facebookon

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr8512354871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Programajánló

kalaka_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

szinestizespromocio_banner.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása