Színes Ötletek

a kézügyes blog

Csuhébaba készítése lépésről lépésre

Többen kértetek részletes leírást csuhébabák készítéséhez, így mára ezt a témát választottam. A csuhéfonás remek őszi elfoglaltság, egy-egy hűvös délután épp megfelelő alkalom feleleveníteni/elsajátítani s gyermekeinkkel is megszerettetni a csuhézás hagyományát.

Corn_husk_doll.jpg

Csuhét - ha olyan környezetben laktok - magatok is gyűjthettek, de hobbiboltokban is beszerezhető. Egy egyszerű baba készítéséhez némi  vékonyabb rézdrótra,  kb. 18 db csuhélevélre, egy szem dióra, ollóra és csipeszekre lesz szükség.

Először egy egyszerű sémát mutatok, ehhez csak csuhéra és kötözőszálra lesz szükség:

corndoll6.png

Egy másik módszer spárgát is használ:

corn-husk-dolls-craft-photo-420-FF1100ALM4A01.jpg

PicMonkey Collagebmb.jpg

SZERKESZTÉS ALATT!!!!

Nézegessünk még különböző formájú babákat egy kis inspiráció gyanánt!

003_thumb[2].jpg

corn_husk_dolls_small_2.jpg

Corn husk doll2.jpg

Források a képekre kattintva!

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz te is a Színes Ötletek Facebook-közösségéhez, hogy a következőről se maradj le.
Ha még több kreatív ötletere szomjazol, kövess a Pinteresten is!

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr65503332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deszkás 2013.09.10. 18:03:24

De előtte be is kell áztatni, nem?

ági mama 2013.09.11. 08:22:04

Igen be kell áztatni a csuhét előtte, de csak kicsit.

ági mama 2013.09.12. 10:33:56

Ági mama vagyok. Kérlek szépen töröld az albumomat, mivel a kérdezésem nélkül használod a képeimet. Ellenkező esetben lépéseket teszek. Tegnap próbáltam veled szót érteni, de válasz nélkül törölted a hozzászólásaimat. Ezt az albumot kizárólag a Kreativ Szakkörnek készítettem, melynek tagja vagyok. Remélem megteszed. A jövőben célszerűnek tartom ha a más képeit használod kérdezd meg őket. Győriné Kéri Ágnes

kreablogger 2013.09.12. 14:03:01

@ági mama: Kedves Ági mama,
a hozzászólásaidat senki sem törölte, és természetesen ilyen hozzáállás esetén keresek más alkotót. Nem kérdeztem külön rá valóban, hogy használhatom-e a bárki számára hozzáférhető képeket, viszont több helyen hivatkozom az ön albumára, s eszem ágában sem volt eltitkolni az alkotó kilétét. Hiszen leírtam a forrásoldalt, ahogy láthatja. Minden hivatkozás az ön albumára mutat, így semmi olyat nem tettem, amiért lépéseket kellene tennie. :)
Természetesen a továbbiakban semmi esetre sem fogok Önnel együtt működni. üdvözlettel: Vincze Eszter

ági mama 2013.09.12. 15:25:08

Mindezeket csak helyeselni tudom, nekem is van blogom és oda a saját ötleteimet rakom fel, véletlenül sem nyúlok senkiéhez, főleg kérdezés nélkül. Inkább lemondok a nagy nézettségről.
Azt hiszem ez a becsületes munka.
Tudom elég sok a netről összeválogatni a napi képeket és ez is sok időt vesz igénybe, becsülöm ki erre képes és mások számára hasznos ötleteket ad, de én más ember vagyok, a saját elgondolásaimra hagyatkozom. Azt hiszem ezt hívják kreativitásnak. Én is osztok meg képeket, de szeretem eldönteni, hogy kivel és mit.. Ezért aztán ma rejtetté is tettem a nem nyilvános képeimet. Örülök, hogy máskor majd saját magam dönthetek a képeim sorsáról. Sajnos bejelöltelek, törölhetsz is nem lájkolok Nálad.
Köszönettel Győriné Kéri Ágnes.

Programajánló

kalaka_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

szinestizespromocio_banner.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása