Színes Ötletek

a kézügyes blog

Tökfaragás nálunk

Idén is siettünk vele, a leányom már nagyon várta az ide lámpást, úgyhogy ma délután belevágtunk. Ha túl hamar megpunnyad, még faraghatunk egy újabbat a következő hétvégén. Ki szerettem volna próbálni egy pár olyan dolgot, amit a Facebookon már mutattam, a sütiszaggatót mindenképpen, és naná, hogy a fúrót is.

 halloween2.jpg

Formás, arányos, kis tököt hozott apa a kedvenc zöldségeslányunktól, hogy bármit is faragjunk majd belőle, mindenképpen alkalmas legyen rá. A tisztogatás után rögtön megskalpoltam, ez már szinte csukott szemmel is megy, aztán szépen felvonultattam a szerszámokat.

DSCF6447.JPG

DSCF6448.JPG

Fúrógépet, fúrófej-készletet, sütiszaggatókat, kanalat, kést, és jöhetett a java.

Fúrtam...

halloween7.jpg

...és szaggattam!

halloween6.jpg

Ez utóbbihoz a csillagformát húsklopfolóval ütöttem bele a tökhúsba, majd amikor átért, már egyszerűen kijött közepén a kis tökcsillaggal.

A legnagyobb átmérőjű lyukakhoz azonban nem volt megfelelő méretű fúrófej, úgyhogy rögtönöznöm kellett, mert egyszerűen MUSZÁJ volt nagyobb lyukakat is vájnom a tökbe. Na. Mit lehet ilyenkor tenni? Végül találtam a műhelyben egy a fűtésszerelésből megmaradt rézcsövet, ez épp megfelelt az elképzeléseimnek. Persze kevésbe volt haladós vele a munka, mint a fúrógéppel, de tökéletesen végezte a dolgát, nálam bevált.

Sötétedés után fel is avattuk a tököt.

halloween5.jpg

halloween3.jpg

halloween2.jpg

Nem, nem sikerült olyan képet készítenem, amibe a lányom ne lógna bele, képtelen volt elszakadni a töktől (ami szerinte ananász).

A tökmagokból pedig tettem félre, jövő tavasszal vetünk belőle, mert azt szeretném, ha jövő ősszel még a lépcsőről is tök "folyna". Idén a cukkini még ott is kikelt, ahová nem vetettem, úgyhogy tökkel is fogok próbálkozni.


Ha van kedvetek, olvasgassatok még tökös bejegyzéseket:

Tökfaragós ötletek - gyerek kiadás

Beltéri tökösségek

Kültéri tökösségek

Legmenőbb töklámpások

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz te is a Színes Ötletek Facebook-közösségéhez, hogy a következőről se maradj le.
Ha még több kreatív ötletere szomjazol, kövess a Pinteresten is!

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr574871666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Programajánló

kalaka_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

szinestizespromocio_banner.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása