Közkívánatra: Horgolt mamusz leírás Fannitól

2012.08.05. 18:29 kreablogger

Horváth Fanni horgolt mamuszkája nagy sikert aratott a Facebookon, olyan sokan kértétek el tőle a leírást, hogy úgy döntöttem, felteszem ide a blogra, hogy mindenki megtalálhassa.

551012_421796944529490_1105600054_n.jpg

Fanni leírása következik:

Az elkészítéshez 5-ös horgolótűre lesz szükség.

1.kör
Négy láncszem, ezután kört csinálunk.

2.kör
A kör közepébe egy ráhajtásos pálcát csinálunk, ezt kb. 10-szer megismételjük, utána pedig
összekötjük, hogy egy kört kapjunk.

3.kör
Miután meg van a kör, utána minden szembe horgolunk egy ráhajtásos pálcát és hogy bővüljön, szaporítunk legalább minden másodikba, de kinek hogy tetszik.
Miután elértük a megfelelő hosszt a lábfejnek, utána már nem haladunk tovább körbe-körbe, hanem csak egy sort folytatunk, mégpedig úgy, hogy oda-vissza haladunk. Ha pl. elértünk egy sor végére, akkor csinálunk egy láncszemet és így lehet vissza haladni. Ezt is addig kell csinálni, amíg elérjük a számunkra megfelelő hosszt. (én 15 sort csináltam), mert a fonalúgyis nyúlik még.
Ha pedig ezzel megvagyunk, akkor utána nem marad más mint körbemenni, hogy a mamusz oldala is meglegyen. Ide szintén egy ráhajtásos pálcákat kell csinálni, ajánlott legalább kétszer körbemenni. Ha a lábfej része laza lenne, akkor azt meg lehet úgy oldani, hogy csinálunk egy szembe egy ráhajtásos pálcát, így a második szembe is és a harmadik szembe is, a negyediket kihagyjuk majd pedig megint elölről. Ha nem tartaná meg oldalt a lábat, akkor úgy is meg lehet oldani mint a lábfejnél, hogy a első háromba egy ráhajtásos pálca, a negyediket kihagyjuk és megint elölről.

A virágot úgy csináltam, hogy 15 láncszemmel kezdtem, a tűtől a másodikba öt egy ráhajtásos pálca, majd innentől kezdve minden szembe 5 egy ráhajtásos pálca. A végén formázzatok rózsa alakot belőle és varrjátok össze.

Horváth Fanni - Fanoocrochet

Köszönjük szépen Fanni! :)

Szólj hozzá!

Címkék: horgolás

A bejegyzés trackback címe:

http://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr44697085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.
"Szerintem bárki, aki elég indíttatást érez, hogy alkosson és ne elvegyen, tiszteletet érdemel."
(Kurt Cobain)
Kapcsolat a blog szerkesztőjével:
Vincze Eszter

Hirdetés

bpp_pottomkert_junius_300x250px.gif

Közösség

Hirdetés

 

 

Elismerések

Címkék

ablakdísz (9) advent (37) adventi koszorú (12) adventi naptár (6) ajándék (15) ajándékcsomagolás (5) ajándékdoboz (5) ajándékkészítés (9) ajándékötletek (6) ajánló (5) ajtódísz (33) akrilfesték (11) álarc (18) album (5) antikolás (9) anyák napja (16) asztaldísz (9) bútorfestés (16) ceruzatartó (5) coats (8) csináld magad (373) csomózás (18) decoupage (12) dekoráció (205) díszítés (51) divat (12) diy (306) DIY (83) ékszer (41) ékszergyurma (5) ékszerkészítés (43) falevél (8) falfestés (10) farsang (35) festés (45) filcanyag (10) flitter (6) fonal (6) fonás (13) furdancs (8) gesztenye (5) girland (7) gyertya (14) gyertyaöntés (7) gyöngy (26) gyöngyékszer (8) gyöngyfűzés (40) gyurma (5) hajtogatás (25) halloween (39) házigyurma (5) hellókarácsony (13) henkel (11) hímes tojás (5) hóember (6) hópehely (6) horgolás (48) húsvét (77) inspiráció (8) iskolakezdés (6) játék (14) jelmez (11) kabala (6) karácsony (145) karácsonyfa (10) karácsonyfadísz (22) karkötő (26) kartondoboz (7) kavics (9) kavicsfestés (11) képeslap (9) képkeret (9) kert (71) kertészkedés (12) kézimunka (42) könyvajánló (26) kosár (9) kosárfonás (16) koszorú (34) kötés (54) kötésminta (5) láda (6) lakásdekoráció (72) lakásdísz (10) lakberendezés (41) lámpa (9) lámpabura (8) lámpás (13) levendula (6) makramé (11) maszk (14) mécses (7) mécsestartó (14) mézeskalács (6) mikulás (5) mintaív (8) mozaik (17) mozaikozás (13) nyaklánc (12) nyár (14) nyereményjáték (23) origami (15) ősz (80) pályázat (22) papír (62) papírdísz (36) papírfonás (16) papírfüzér (6) papírjáték (6) papírvirág (18) parafa dugó (7) párna (6) pentart (52) PET-palack (6) peyote (9) plüssfigura (6) polymer clay (6) pritt (107) pritt pályázat (8) programajánló (28) quilling (8) ragasztás (15) raklap (14) raklap-bútor (5) recept (6) recycle (88) sablon (11) scrapbook (5) süthető gyurma (12) szabás (6) szabásminta (8) szabás varrás (9) szalvéta (5) szalvétatechnika (15) szemmaszk (5) szőnyeg (8) tárolás (5) tavasz (51) tél (16) télapó (5) tojás (9) tojásfestés (20) tojástartó (10) tök (11) tökfaragás (21) töklámpás (9) tündérkert (6) újrahasznosítás (158) ültetés (8) üvegfestés (10) Valentin-nap (8) valentin nap (10) varrás (30) váza (5) velencei (6) vendégposzt (11) virág (10) virágtartó (10) zokni (5) Címkefelhő

Hirdetés

Szeretjük

furdancs-logo.png

kapanyellogo.png

designed by

BekeDesign