Színes Ötletek

a kézügyes blog

Türkiz hullámok: DIY nyaklánc szalagból és pár szem gyöngyből

Kétségtelenül beköszöntött az nagybetűs ősz, de nálam a türkiz minden évszakban sláger. Egyszerűen nem tudom megunni. És bár az első gondolatom nekem is egy ősziesebb árnyalatú nyakék volt, de végül meggyőztem magam: nem csak én szeretem a türkizt, talán ti is fogjátok.

  

 Az eredetivel pár napja itt találkoztam, azóta összeállt a fejemben a saját verzióm is, úgyhogy tegnap este gyorsan meg is csináltam. 

Pikk-pakk el lehet vele készülni, nagyjából fél óra alatt, ha nem bontjátok hatszor vissza "inkább mégis az előző gyöngyből csinálom" felkiáltással. 

 

Ez eredetitől én annyiban tértem el, hogy a lánc közepére készítettem egy virágot is a szalagból (rém egyszerű: a szalagok alsó szélét fércöltéssel végigvarrtam, majd összehúztam az egészet és lőn virág). A közepére egy kisebb fehér virág került fekete gyönggyel a közepén. 

 

Az kész virágot felvarrtam a szalag közepére, majd elkezdtem a gyöngyhullámok öltögetését. Párszor tényleg visszabontottam, mert egyszerűen nem tetszett, de a végeredménnyel teljesen elégedett vagyok. Aki ráunt a plázás bizsukra, valami ötletesre, egyedire vágyik, annak szívből ajánlom. Tényleg egyszerű, nem nagyon lehet elszúrni, és testre is szabhatjátok színben, méretben egyaránt.

 

 

 

Tutorial

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr943298326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

polly graph 2011.10.13. 15:20:48

Szép, de a fehér csipkepamacs inkább ront rajta.

moonsafaribeads · http://moonsafaribeads.blogspot.com 2011.10.13. 15:25:17

Nekem is nagy kedvencem a türkiz, feketével, barnával nagyon jól mutat :)

Nézd meg!

husvet_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

nebulo-iskolaszerek-banner-01-01-01.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása