Színes Ötletek

a kézügyes blog

És amit még rejt az a bizonyos francia budoár...

 Jövendőbeli gardróbom jelentős részét fogják elfoglalni a táskáim. Többen vannak, mint a cipőim, még akkor is, ha az utóbbiakat nem párban, hanem darabra számolom...Táskamánia a köbön, ez van. És akkor még itt vannak ezek a pompás kis antik darabok, hova lennék nélkülük?

 

 Igen, készültek táskás-kalapos képek is, muszáj volt, nélkülözhetetlenek  lesznek...

 

Anyagok:

  • Ragasztólakk
  • Aranyszínű akrilfesték
  • Aranyszínű üvegfesték kontúr
  • Decoupage papír
  • Kétkomponensű műgyanta (webáruház, ahol megvásárolható: ITT)
  • Több osztású MDF képalap
  • Strasszkövek

 

Ezeket a képeket is ugyanúgy készítettem, mint a fűzősöket, de néhány pici újítást azért vittem bele, hogy ne legyen unalmas. Az előző részletes leírása: itt

Először a széleket lefestettem arany színnel, majd a képek helyét lealapoztam. Amíg száradt, a papírból méretre vágtam a képeket. Ezután felragasztottam és kinyomkodtam a buborékokat. Eddig ugyanaz, most jön a csavar. A kalapok és táskák mintáját kontúrfestékkel átrajzoltam, persze nem mindenhol, csak ott, ahol jónak tűnt. A strasszokat is a gyantaréteg előtt felragasztottam. 

Bekevertem a műgyantát, majd óvatosan, egyenletes rétegben (fontos, hogy vastagabb legyen a gyantaréteg a kontúrnál, hogy az teljesen alákerüljön, így lesz ilyen 3D-s hatású) a spatula segítségével eloszlattam a felületen. 

Igazából állatira tetszik, ahogy a kontúr a gyantaréteg alatt domborodik, ez a része jó ötletnek bizonyult. De a strasszokat nem kellett volna alátennem (persze valamikor ki kellett próbálnom, hogy hogy mutat alatta), de a gyanta nagyon letompítja a fényüket. Egységesebb hatást nyújt ez igaz, de valahogy nekem mégis az az igazi, amikor csillog-villog egy strassz...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr632663928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kószalidérc 2011.02.15. 21:31:42

pedig a képen úgy tűnik, mintha csillogna a strassz. főként a kék kalapon

kreablogger 2011.02.16. 11:36:49

Csillog-csillog, csak nem eléggé! :))) Fényképen annyira nem látszik a különbség, de azért ha megnézed a másik bejegyzés képeit is, akkor láthatod, mennyit számít, hogy a gyanta alá vagy fölé kerülnek a strasszkövek!

kószalidérc 2011.02.16. 19:39:05

az igaz, de akkor meg nem kerül rá gyanta, és akkor meg nincs síkban, kiáll belőle, nem? így meg egybeolvad.

kreablogger 2011.02.16. 19:53:00

igen, akkor kidomborodik. De nagyon jól néz úgy ki. Csak annyi, hogy nekem az a megoldás jobban tetszik, de persze ez is működik, csak kevésbé tetszik. hiába, ízlések és pofonok

csipcsiripp 2011.02.16. 20:26:12

már a fehérneműs képed is nagyon tetszett, de ez a kalap-táska kombináció igazán belopta magát a szívembe!!! ha itthon nyomtatok képeket arra is használhatom a műgyantát?

kreablogger 2011.02.16. 21:09:37

@csipcsiripp: én nem teném, maximum fotópapírra nyomtatva. Félő, hogy elkenné a színeket. :((( De fényképeken szuperül működik, ezt tanúsíthatom, kipróbáltam!

*Almácska* 2011.04.16. 17:28:20

Szia!
óóóóriási kérdésem lenne! honnan szerzel műgyantát? amit találok, az mind 20 literes kiszerelésben van, amivel a padlót kenik :) kisebb, kreatív-boltos kiszerelést be lehet sezrezni itthon? segítenél ebben? annyira szépek a munkáid, és ez a fényes felület is annyira jó! köszönöm előre is!

kreablogger 2011.04.16. 18:55:30

@*Almácska*: Szia! Köszönöm szépen! :))) Lehet vásárolni kisebb "kreatívos" kiszerelést is, és bár nem szoktam reklámozni egyik üzletet sem, most azért teszem meg, mert már mások is kérdezték, és tudom, hogy nem könnyű beszerezni. rayher.hu/hun/index.php?page=termekek&grp=01.26
Szóval ide kattintva meg tudod nézni, nekem ilyen van, ahogy írják is, színezék nélkül használva sima üvegszerű felületet lehet létrehozni vele, színezve meg a tűzzománchoz hasonló hatás érhető el. Egyébként nagyon kiadós, sokáig elég, pedig én is elég terjedelmes felületekre használtam, mint látod. :) Sok sikert hozzá!!! :)))))

kreablogger 2011.04.16. 18:59:17

@*Almácska*: Azt elfelejtettem, szóval a felsorolásból a második termékről van szó. Hideg tűzzománc kombicsomag műgyanta és keményítő, ezen a néven fut... :)

*Almácska* 2011.04.18. 11:26:35

@kreablogger: nagyon szépen köszönöm!! sokat segítettél!!
és azt hiszem belezúgtam az új fűzési technikába is, a peyote-ba :D
köszönöm az ötleteket!

Programajánló

kalaka_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

szinestizespromocio_banner.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása