Színes Ötletek

a kézügyes blog

Ceruzatartók

Egy egyhangú, személytelen irodában, ahol az egyforma asztalokon mindenkinek ugyanolyan naptár és tűzőgép jár, különösen nagy öröm egy kézzel készített kiegészítő, például egy ceruzatartó. Lehetőleg minél nagyobb, hogy az összes "kacat" kéznél legyen, de az igen hasznos funkción túl így a kolléganők is hamarabb észreveszik, megdicsérik, és már lehet is felvenni a rendeléseket. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cakkos-csíkos kacattartó

 

natúr fadézsa

metálos akrilfesték türkiz, rezeda és antik ezüst színben

szórógyöngy türkiz, rezeda és ezüst színekben (vagy apró kásagyöngy)

kétoldalas ragasztócsík

 

Először ceruzával felrajzoltam a mintát, ez nem volt egyszerű, kellett hozzá egy kis számolgatás, méricskélés és radírozás mire ehhez a formához megtaláltam az ideális mintát és pontosan sikerült felrajzolni (pl. bele kellett kalkulálni a ragasztócsík adott szélességét), de megérte. Ezután a szélesebb sávokat váltakozva befestettem a festékekkel. Miután megszáradt, felragasztottam az előre leszabott csíkokat. A szórógyöngyöket külön-külön lapostányérokba öntöttem, majd egyszerre csak egy ragasztócsíkról lehúzva a védőfóliát jól belenyomkodtam gyöngybe a dézsát. Ahol még maradtak rések, oda még kézzel is nyomkodtam gyöngyöt. Így haladtam körbe.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kacattartó 2.0

Az előző totálisan felturbózott változata, csillogó, csajos, csicsás, és épp ezért imádnivaló.

üvegváza (vagy bármilyen üveg a konyhából, amit sajnálunk kidobni, de mégsem tudjuk, mihez kezdjünk vele)

kétoldalas ragasztólap

színtelen szórógyöngy

hologramos csillámpor (most lehet utálni, de egyszerűen képtelen vagyok ellenállni neki, persze ti választhattok visszafogottabbat is)

aranyszínű pillangók (vagy bármilyen papír motívum)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az üvegvázát bevontam teljes egészében kétoldalas ragasztólappal. Ezután le is húztam minden oldaláról a védőfóliát és elszórtan néhány pillangót ragasztottam bele. A szórógyöngyöt lapos tálba öntöttem, majd beleforgattam a vázát. Ahova nem jutott elég gyöngy, oda az ellenállhatatlan, ezerszínű, pompázatos hologramos csillámport szórtam, például a pillangó köré is, és nem spóroltam vele. :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr122542775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nézd meg!

husvet_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

nebulo-iskolaszerek-banner-01-01-01.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása