Színes Ötletek

a kézügyes blog

Karácsonyi díszdoboz

Ma befejeztem az ajándékvásárlást, hurrá! Nincs több tömeg, várakozás, kígyózó sorok, végre nem kell üzletek közelébe mennem. Már csak a csomagolás van hátra, és nekem ez legszebb része, imádok csomagolni. Elengedhetem a fantáziámat, ilyenkor hajtogatok, vágok, ragasztok, masnit kötök egész nap.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Két egyszerű sablont használtam, ezeket csak nagyítani kell tetszőleges mértékben. Az arányokat persze el lehet tolni, hozzá lehet passzítani az ajándék mérethez.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt a típust kisebb tárgyakhoz sima csomagolópapírból is ki lehet vágni, szépen megtartja a formáját (én is így tettem). Nagyobb dolgokhoz erősebb tartású papírt célszerű választani, akár kartont vagy hullámkartont. Mivel kartonokból azonban jobbára egyszínűek kaphatók, ezeket nagyszerűen lehet továbbdekorálni pl. szalagcsíkokkal, pöttyökkel (rajzolva, ragasztva), strasszokkal, egyszerűen mindennel. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ehhez a dobozhoz mindenképpen erősebb tartású papír szükséges, így lesz szép a formája. Kisebb ajándékokhoz scrapbook papírt is használhatunk. Miután kivágtuk, a szaggatott vonal mentén karcoljuk be óvatosan a papírt, hogy könnyebb legyen a végén behajlítani a füleket. Oldalt ragasszuk össze (az ábrán nem látszik annyira, de az egyik függőleges oldalon hagyjunk egy ragasztócsíknyi papírfület). 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr722529084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kószalidérc 2010.12.21. 10:23:56

nagoyon elegans, de nekem egy kissé komorak ezek a színek. én már csak egy vidám lidérc vagyok.

nyisznyasz 2010.12.21. 10:29:36

hát akkor csináld meg más papírból, te kreatív lidérc!
Kreablogger! Köszi a sablont! pont ékszert vettem, annak nagyon jó lesz ez a kis doboz!

Nézd meg!

husvet_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

nebulo-iskolaszerek-banner-01-01-01.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása