Színes Ötletek

a kézügyes blog

Adventi koszorú

Íme az idei adventi koszorúm. Sokat törtem rajta a fejem, csak abban voltam biztos, hogy pávatollat akarok hozzá használni, így kicsit nehezen, de végre elkészült!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anyagok (innen)

szalmakoszorú alap 20 cm

türkiz színű szalagok

4 db lila gyertya

4 db gyertyatalp

türkiz színű flitter és gyöngy

2 db pávatoll

gombostű

teklagyöngyök különböző méretben

ragasztópisztoly

virágkötő drót

A koszorúalapot szorosan körbetekertem a szalaggal, egy-két helyen megerősítettem virágtűző dróttal is. A gyertyatalpakat a gyertyákkal egymás mellé a koszorú felső felébe tűztem, a maradék szalagból még egy masnira is futotta a gyertyák közé. A masnival bajban szoktam lenni, hogy szép is és arányos is legyen, a legkönnyebb, ha néhány rétegben egymásra hajtom, majd a közepén egy kis darab dróttal szorosan összefogom. A drót végével egyből lehet is beletűzni a koszorúba. A két a szélső gyertya köré különböző méretű teklagyöngyöket rögzítettem ragasztópisztollyal, majd a pávatollakat erősítettem fel tűződróttal (ezt előtte U alakban meghajlítottam). A tollak felső ívét követve egy gyöngyös flittersort tűzögettem még a koszorúra. A két belső gyertyára egy-egy drótspirál került. Nem tudom minek nevezzem ezt az anyagot, hajlítható, drót a közepe, kívülről arany csillámos bevonatú, és a karácsonyi maradékaim között találtam, ebből hajlítottam. Vastagabb alumíniumdrótból is el tudnám képzelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr512510692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyisznyasz 2010.12.12. 22:56:55

nagyon szép, de nekem a pávatoll túl merész. persze lehet, maradi vagyok.

nyisznyasz 2010.12.12. 22:58:21

a gyertya körbetekerese viszont tuti!

pataya 2010.12.14. 21:13:01

nekem meg pont ez a pávatollas dolog tetszik nagyon. sose jutott volna eszembe az adventtel kapcsolatban, de köszi, mert szerintem nagyon jó ötlet, a flitterek mellette szintén!

nyisznyasz 2010.12.15. 21:07:30

hat epp ez az, hogy jon a pavatoll az adventi koszoruhoz?

nyisznyasz 2010.12.15. 21:08:21

a gyöngyök tetszenek nekem rajta a legjobban, ja meg amit mar irtam, a körbetekeres

Nézd meg!

husvet_banner.jpg

Pinterest

pinterest_banner.jpg

colors & ideas

colorsandideas_banner_1.png 

 

Ajánló

nebulo-iskolaszerek-banner-01-01-01.jpg

Színes Ötletek

A Színes Ötletek blogon megtalálsz minden kreatív technikát, hozzájuk gyakorlati tudnivalókat, DIY és környezettudatos ötletek egész arzenálját. Kaphatsz tippeket lakberendezéshez, újrahasznosításhoz, találsz mintákat gyöngyfűzéshez, kötéshez, horgoláshoz, varráshoz, készíthetsz divatos kiegészítőket, dekorálhatod az otthonod, szépítheted a kerted, ünnepi és alkalmi dekorációkat készíthetsz, mindezt egy igazán jó hangulatú közösség tagjaként.

Impresszum

impresszum_1.jpg

süti beállítások módosítása